30 octombrie 2008

XG1156


draftuit in aer pe la 18.30
Incognito pe Otopeni (cu mine vorbea?) si nesfarsita fasie de asfintit. Panda o sa fie acolo...cred. O sa ne sarutam? iar eu o sa ma gandesc total aiurea ca Olivian ar fi trebuit sa-mi scrie autograful promis pe agendutza Toffy&Joy.... era o copilarie care ne-ar fi facut sa zambim complice, ca pe vremuri..."Le spunem?"
De ce mirositi, doamna, atat de puternic? Eu azi sunt Xavi, tu ai fost eu de dimineata...a fost o privire de amuleta care nu se mai dezlipea de coltisorul ala de aeroport iar eu incercam s-o ascult pe Anna Petrovna.
Stii ce mi-a trecut prin minte exact acum? Noi doua asteptand ciorba la Soni, eu citind paginile din tren si o fraza cu lacrimi...le mele: el e mic si e actor..si e prieten cu...ei, u know. E o amintire frumoasa, de privit prin hubloul asfintzind. oare hublou se zice si la avioane, sau doar la vapoare? :D
Le recomanda sa vada Sagrada Familia. hihi....oare eu m-am simtit vreodata turist acolo? poate doar prima oara, si nici atunci prea bine definit....Barcelona e homy. Ce tot spui acolo de argentinieni si chilieni, domnita? aaaah, vorbiti de accente.
Vreau wireless clandestin si-un cappuccino pe care l-am dormit cand era timpul lui.
O sa coboram acum. Incepe oficial prima seara...nu stiu ce-ar merge pe langa ea. Deci prima seara.
Se vad luminile. Si invatati-va odata sa nu mai aplaudati!!!!


Later edit: traiasca wireless-ul clandestin! cu semnal full si nume de cod "default". ave!

2 comentarii:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Suntem perfecte. Atat!

p.s: ajuta-ma sa ma remontez putin. O sa ma pun pe picioare, o sa caut facultati si o sa le vizitez la Paris; si poate o agentie-doua la Barcelona. Si o sa fiu tot timpul frumos imbracata si o sa ies in lume, la cafenele, ceainarii, petreceri si alte expiraturi, sau poate la acelasi. Si nu o sa plang decat pentru ca vreau. Si de-aia nu o sa fiu patetica, nu-i asa? ASa o sa fie. Da tre sa-mi spui si tu. Doua Mai-Ta.r.i, va rog.

3xpirat_Invit spunea...

Afirmativ!!!! suntem perfecte si ne-pitipoance :))) Iar patetismul e out of fashion by now. Default nu m-a mai vrut, dar strazile sunt pline de cabine de pakistanezi :P
Fa liste! liste, liste, liste....si pe urma ai grija doar sa nu ratacesti agendutza :)
O sa se faca toate. Sa fie efervescentza planificatoare zic! am dat-o rau din copy.....:)