5 octombrie 2008

acolo unde esti nicicum. nu oricum... nicicum


oliv e frumos. E mai frumos ca oricand acum. Si vlan ii spune. Oliv face abdomene si flotari. L-a apucat pe el asa. Vlan banuieste ca e din cauza maioului. Vlan joaca mult in maiou. Sau dezbracat. Atunci isi si lasa tenisii rosii din picioare. Dar nu pe holul care trebuie.

vlan pleaca la Galati. Asa i-a spus Ei, ca pe vremea cand erau inca impreuna. Dar pleaca toata distributia, adica si cealalta. Nu-i nimic. Pleaca si oliv, la Piatra Neamt. La Piatra Neamt e atat de frumos, incat vrea si vlan sa se duca. O sa intrebe. Probabil o sa mearga si el, sa il insoteasca pe oliv.

Doar impreuna sunt desavarsiti.


Si Platonov te solicita atat de mult...Si Mona ii mananca pe toti...Si nu l-am platit pentru ca m-a condus. Ce sa fi cerut oare? Poate mi-ar fi placut. Joaca imi place mereu. Asta-i buba! Dezvat, dezvat..pe aripile cui o sa vii tu? Mi-e frica, sa nu care cumva sa fii prea dureros...Nu te-am dus la Treapta a noua?!? Nu m-ai dus nicaieri. pa-pam !...!

Un comentariu:

3xpirat_Invit spunea...

erata: olivian joaca mult in maiou. vlan ramane cu halatul pe el...3xpirat_Invit se trezeste brusc in Berlogea intr-o amiaza de vara...conversii nu vor mai sta niciodata pe hol