28 octombrie 2008

ai grija de tine


In noaptea asta, Johnny Bravo a plecat de pe sifonier pe un alt sifonier.....a poposit in camin, legat cu un siret de la baschetii mei galbeni....doar pentru noaptea asta, spune Vlan. Gala absolventilor... si ultimele doua pagini.
Mi-am luat ramas bun de la Prea-Purul si l-am strans in brate..."multumesc frumos". pentru tot. pentru ca esti mesagerul ultimului siret care ma mai leaga de Sergei. pentru tacerea din Expirat, pentru privirea aia si pentru ca m-ai luat in brate. pentru ca ai fost acolo la toate nebuniile mele, si nu barfesti. eu stiu ca nu. Si am stiut de ce ti-am luat apararea mereu. pentru astea toate semeni incredibil de mult cu Prea-Matura.....
Anna Petrovna, unde esti? Vino aici si ordona-mi cum stii tu! Barbateste....
Maine la pranz. stiu, am spus-o de atatea ori, povestea asta nu a fost creata pentru tine....si totusi, eu, cea mai ciudata persoana pe care ai cunoscut-o, marturisesc ca o sa-mi fie dor de tine. si de zorile vazute pe fereastra bucatariei tale.
In noaptea asta pernutzele de pe jos din Cotroceni au ramas pustii....si nu am baut apfelstrudel; dar poate ca Prea-Matura a avut dreptate si Piatra-Neamt a fost vama ta.....
Iar tie, Draga Prietena, nu iti scriu.....tu o sa fii acolo cu mine. si as vrea ca strangerea din seara asta sa-ti fi spus.
mereu.
si.....linksys, te iubim

Un comentariu:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

e perfecta poza. e vlan. copil. perfecta. si seamana cu frati-miu. chiar da. hai start!