10 octombrie 2008

fara viata, cu bere slovena.Intoarce-te odata, nu ma vezi?!?


Sunt geloasa. Da. Pana acum am tot negat. Dar sunt. Si rautacioasa. Nu pot sa nu am in mine bucata de vlanitate prea-pura si prea-matura. Amandoi zicem la fel; cel mai mult ne-am cunoscut pe banca de lemn, pana ne-au spus sa iesim, ca se inchide.
As vrea sa ma bucur sincer pentru inghetata aia. Ma enerveaza si ma supar pe mine pentru ca nu pot. Dar..nu, nu pot. Pentru ca m-am gandit si eu; si am vrut si eu; in aceeasi noapte. Tot o ciocolata. Dar nu am avut de unde. Credeam ca o s-o mancam impreuna. Dar nu a mai fost.
Da, atunci te-am cunoscut pe tine, Vlan. In celelalte zile si in viitoarele nopti...exact..slabutz, baiete.N-a fost mai mult!

Prea-Pura nu e buna. Prea-Matura e un copil rasfatat. Hmmm..atat.

Niciun comentariu: