27 octombrie 2008

SV 07 LCU

Coliva cu arahide in ciocolata...
In noaptea aia am cunoscut un Olivian in carne si oase....bea bere intr-o cafenea si purta ochelari. exista deci olivieni pe lume.....si Vivian Alivizache; care e femeie.
Bucuresti, Buzau, Ramnicu Sarat, Focsani, Adjud, Bacau, Buhusi....Piatra Neamt....si un ness cu lapte. Anna Petrovna, Serban cu sclipiri diavolesti, Sasha.....insipida; un personaj inventat aiurea de profu', un mic oltean buclat si berea varsata pe ceas, si cardiganul meu alb. (am vrut sa scriu asta inca de pe vremea cand olivivlan exista doar in lumea ideilor :P ....deci "pulovaras si camasutza, bere varsata pe ceas, mai tai si fusta de blugi", am zis-o!)
Aveam orbitele topite de febra. Die internazionaaaaaaaaaaleeeee!!!!! Te-ai chinuit sa plangi, te-ai chinuit. M-ai incremenit in randul al treilea, printre liceeni, la aplauze. poate ca aia a fost imbratisarea.....Zece?
Piatra Neamt....Buhusi, Bacau, Adjud, Focsani, Ramnicu Sarat, Buzau, Bucuresti....si un mare nestea in Becker. Supradoza de ceva si barbiturice, nu stiusem pana atunci cum a aparut VST din noaptea noastra cu piruete. eu nu a fost nevoie sa ma chinui.
O sa ramana Johnny Bravo pe sifonier?.......

Niciun comentariu: