1 octombrie 2008

plecați de pe banca aia!


Wayfarer style...cu dungi albe și roșii. Cămașa e roz și e pe jumătate scoasă din blugi. Make it blugi jerpelitzi. Aveam nevoie să vagabondez în soare...guiri-wise, prin București; dar nu e guiri-tudine emo, ca la roma, e foarte pete-ish în amiaza asta. Ce vă uitați, doamnă, așa? Coji de castane și un crin. Acoperă-mi inima cu ceva! Cu...inghețată de struguri și tiramisu să fie, de la toneta mea albastră.

Cine a fost, domnule, Ileana Berlogea? Oooo, da! E roua munților, așa să știi. De la sursele S1 și S2. Din Covasna. Da, da! Or avea saci de gunoi la Mega Image?...Ia uite, ha! Interzis sub 18 ani, la teatrul foarte mic, ce afiș tare! Și am zburdat pe stradă. discret, discret. dar se cheamă zburdat. pentru că e lumină. afară. iar înăuntru nu e prea clar. lumină a fost de dimineață, în primele secunde de trezie, când crezi că nimic din toate astea nu s-a întamplat. Și e liniște.

Îl ador. E un pătrat compact, cu margine aurie și miez negru, patinat. Și are un trifoi al meu. al meeeeeu! așa vei merge cu mine în ciutat comtal, înainte chiar de a ajunge acolo :D e amuleta mea, dragă prietenă. și tu ești amuleta mea (hug) :D

Buze uscate. Ia să punem cutiile alea de bere într-un sac. Unde a dispărut părticica din noapte pe care nu mi-o mai amintesc? Ia-mă în brațe....

Să te-ntreb dacă vrei un ceai.....l-ai vrut vreodată? și îți spun că Nou Camp are ”u” în el....

Niciun comentariu: