31 octombrie 2008

Trei paturi cadrilate si ceai de scortisoara


Yeah baby! pe 13 noiembrie nu-i curs, dar e ME-LEN-DI gratiiiiiiiiiis! pariu ca o sa ajung in backing vocals :))))

Eu pe tine cu rochita gri..... iar tu pe mine cu venele de pe antebrate si mansetele alea suflecate pana la cot....tot gri, foarte deschis. Chiar trebuia? dupa luni de invizibilitate....

In noaptea astea, dupa cum am spus, o sa inchin cu tine un pahar mare de Viata!....si la mai multe! Azi am ascultat fantoma ta la paki, cu castile la maxim.... o ora jumate on & on... :D
(am I gettin' dangerously close uiz these pics?)

4 comentarii:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Am inchinat Viata.

Am refuzat altceva. Am platit in plus,acolo unde toata lumea bea gratis. Absolut Suc de mere.

Numai ca nu m-am oprit aici.

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Se apropie. Cui ii pasa? E felul lui de a-ti raspunde, pentru ca altfel nu stie. iti iei singura raspunsul. Ce e gresit in asta?
Nimic.
p.s. : doar pana cand vine punctul sero, cand pagina n-o sa-i mai strige numele.

3xpirat_Invit spunea...

ehmmm....cred ca din ultimul comentariu chiar nu am inteles mare branz..:D...adica treaba cu pagina care nu o sa-i strige numele

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Ai intrebat daca nu cumva e exagerat, cu poze si tot. La asta am raspuns.
Pagina care ii striga numele e 3xpiratinvit care scrie pe blog, pentru ca altfel ii vine sa strige cat o tine gura..e o chemare/strigare si asta, nu?

p.s. : am cautat cu disperare toata ziua si noaptea un semn pe ultimele postari..n-ai zis nimic, si asa tare mult as fi avut nevoie.