28 octombrie 2008

nu e primal scream. sex on fire. pur ca viata


A fost cea mai frumoasa chestie. amuleta. eu ca amuleta ta. poate ti-am zis si am uitat, dar de cateva zile imi rasare si dispare repede in minte, ca un beculet rosu care se aprindea in capul unui catel din nise desene animate..era un catel alb cu pete negre si urechi mai mari.

Nu conteaza daca raspunde sau nu. Tu vrei sa fi fost mai mult, sa nu se termine, sa nu se fi terminat, sa continue. Le vrei pe toate pentru ca il vrei pe el. Dar poate e ca pasiunea din vama. Ce se intampla acolo ramane acolo. Piatra-Neamt este vama lui oliv. Banca este plaja voastra. Si a meritat fiecare metru.

Si acolo e Martin. Martin e bun si e mai stabil. Nu cred ca o sa ramai cu Martin. Am spus-o cu toata seninatatea si blandetea si dragul fata de tine si Martin. Sau daca ramai, inseamna ca oliv se va aseza pe semineu inainte de vreme (sa ma intrebi ce am vrut sa spun, pentru ca nu cred ca se intelege ce vreau eu..dar suna frumos asa si imi place mie).

Deja e mult. Eu vrusesem doar sa-ti spun ca o sa fie mereu...sa nu ma hazardez..acum spun mereu si asa vreau sa ramana, mereu. "amuleta mea". asta e

4 comentarii:

3xpirat_Invit spunea...

Asa cum am stat la aplauzele lui platonov,de piatra si cu ochii arzand, stau acum si incerc sa nu las sa se reverse nici un strop din tot uraganul asta care ma bantuie....
Si vreau sa scriu si nu imi iese si nu ma mai chinui. pentru ca tu deja stii....mereu! ;)
E setea de nebunie care ma indeparteaza de stabilitate...si stim ca nu e panda. o spun cu aceeasi seninatate.

P.S. urechi mai mari decat ce? :P

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Mai mari si atat. Fara comparatii.

Si Horia s-a oferit sa ma imbrac in boxerii lui. Si i-am facut un masaj, pentru ca are gatul intepenit. Si ne-am uitat la poze.

Si cu seninatate or sa treaca toate.

3xpirat_Invit spunea...

Acum mi-a trecut prin cap ca pe bloguletzul asta toata lumea are nume conspirative :D Ha! unii chiar cate doua sau trei.....da' Horia e unu' :)

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

De fiecare data cand am citit postul si commenturile azi (si am facut-o de cateva ori)..gandeam: ia uite, el e el si daca o sa decsopere vreodata, nu o sa existe nici un mister, nici un dubiu. El e el. da.