9 octombrie 2008

noaptea-n care a mai ramas pe lume un singur TopGun de ciocolata...


A fost un Saint-Bernard...cu siguranță!!!!

Și îți spun că tu nu poți face așa ceva.....tu NU AI DREPTUL să faci asta. știi de ce? pentru că ție nu o să-ți ia nimeni apărarea....e trist. Poate că a fost tot timpul acolo, dar nu mi-am dat seama...din prea multă indiferență. nu aveam cum să observ. poate că Prea-Matura a intuit corect....oricum, atât voiam să știi. Că ție nu are cine să-ți ia apărarea. nu o să fii niciodată Olivian. De fapt, tu nu ești din povestea asta, tu nu ai existat aici, ea nu a fost creată pentru asta..

Era în noaptea în care tot TopGun-ul de ciocolată din lume dispăruse....minus unul. stingher și zgribulit, cu hârtia ruptă într-o parte și invalid de capătul cornetului, mă aștepta uitat pe fundul unui frigider. Atât?....lasați, îl iau pe ăsta. trebuia să fie al meu. ne-am căutat prea mult.

Mirosea a trabuc sau a iarbă....iar soarele dispărea în spatele centrului ceh. și a fost un latte spumat și fin...și-o inimă de câine. Sâmbătă mergem la Răzvan. Trei și atât.


Niciun comentariu: