7 octombrie 2008

deci, ce imi iau?


Pot sa imi iau camasa...?De ce vrei sa amesteci si treburile astea?
Mai bine nu. Si discutia de sub cal. Cand calul inca avea ....ie si cand tu tineai prea mult cu Vlan. Stai. Tu inca tii cu Vlan. Dar el cu oare cine tine?
Mi-e frica sa spun cu voce tare. Eu tin cu altcineva, stiu deja. Stiam de la inceput ca o sa tin cu altcineva, numai ca nu definisem pe atunci alteritatea. Sa spun cu voce tare ca as vrea sa vad ca suna - de-asta mi-era frica. Nu o sa se intample niciodata. Niciodata de la el. Niciodata de la el plecat in Roj, unde poate are sa bea vin de Porto. Mi s-a facut pofta de portocala aia.

Hehe....Incep sa bifez toate calitatile pe care si le-a trecut pe lista puritatea. Puritatea cauta depravator. Cred ca l-a gasit deja. Fix in ea. Niciodata nu trebuie sa cauti mai departe de ce e cel mai aproape.
Si nonsensul deja nu mai capata sens. Am zis.

Bine ca in noaptea asta nu poti sa faci prostii. Si eu tin cu Oliv..in felul meu...dar de blestem nu ma dezic.

2 comentarii:

3xpirat_Invit spunea...

s-avem pardon. avem continut adecvat numai pentru adulti, deci trebuie sa stim sa spunem raspicat: coaie :)

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Era Purul care a scrisș intr-adevar,a fost cam Prea..l-a tras si Matura de maneca dupa si i-a zisȘ sa ai curaj, domnule, sa fii barbat!