5 noiembrie 2008

sol, solet, vine´m a veure que tinc fred

white russian....mojito.....Viatza... margarita. si inca una sa fie. margarita...white russian. subRosa si Soul Jazz club. pana la 3 dimineatza...doar :) iar daca Obama castiga, un panda o sa se apuce sa studieze jazz. amin! :))))
speram ca s-a dus de la sine si a ramas asa...si gata. Dar.....inca ma mangai, inca ma saruti, inca incapi in patul meu de o persoana si in lenjeria cu dungi. iar eu purtam la incheietura acqua di Gio si la cafeaua de dimineata, langa o magdalena, ti-am aratat cum prelucrez in photoshop un sergei cu genunchii la gura....dar nu ca sa-l asez pe semineu. nu-i gata inca.
mi-am pus puloverul barbatesc cu nasture la guler....white russian. y mojito por la ventana
miroase a coji de portocala si a Craciun

Un comentariu:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

hehe...no explicatii via email...dar imi poza e...e de alta lume. rezoneaza cu white russian.am zis.