1 noiembrie 2008

credeam ca daca recunosc face treaba mai usoara. chiar o face


Diminetile sunt bune, nu-i asa draga Prietena?
You were so shy when I met you...Gilmore girls are back. I am back. Si acting like stupid. in preajma lui.
Nu conteaza. Stau pana cand o sa plec si eu. De data asta e usor dubios. Am un talent, ce mai? Sper sa nu fac cariera cu el. hmmm, sau mai stii..poate asta e sansa cea mare.
Nu e vorba de el. ce e cu mine? Ce o sa fie? O sa fie bine. ASTA VREAU. vreau sa fie bine. Si asta ar trebui sa deschida porti.
Miroase a lapte fiert, cu un usor iz de prins pe fundul oalei. un lapte ce o sa devina cafe laptte.
hehe...am scris cu majuscule, pura neatentie..dar perfect.

Buna dimineata:)

2 comentarii:

3xpirat_Invit spunea...

Buna dimineatza, Draga Prietena!!!! Diminetzile sunt cu sigurantza geniale, iar cand e si vreun cafe lapte prin preajma, perfectziune! :) Mai tii minte un status mai vechi de-al meu? "Daca cineva vrea ceva cu tine...atunci inseamna ca vrea!" nimic mai adevarat, iar asta nu poate fi decat bine!
Iulian is gone? Have I grown to be a funny psychic? :-s......
Nu am nenorocita de conexiune si nu am putut decat sa apuc sa citesc, la sediul panda...but me here! and I´ll be back. cu feedback :)

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Iulian is in za house more then ever. Si cred ca tocmai mi-am prins urechile intre 2 frati, care stiu unul de altul si ne dam seama toti tacit. Si esarfa de la barcelona e la el...
Si latte-ul are cel mai perfect miros dintre toate mirosurile absolute si perfecte!
p.s.: cred ca o sa vin la barcelona direct de la sibiu atunci. si revelionul...incepem sa cautam bilete la praga, daca va dati acordul:)