18 noiembrie 2008

am incheiat. .cum ma feresc s-o fac in ultima vreme


Da-i barba jos. Si Nu pot sa cred. Poate asa o sa arate peste cativa ani. Hmm,poate asa l-am vazut doar eu. Oricum, nu cred ca ti-l amintesti, draga Prietena. Pe mine ma mai salveaza din cand in gand. Oricum e o himera mai mult.

Frumos. Insane in the membrane. E linistitor cum n-as fi banuit ca poate fi un Sex on Fire.
p.s.: multumesc Zb pentru Tracy. multumesc Dinu pentru Chapman. nu stiu cand o sa mai visez la o noapte divina, dar ar fi bine pentru subreda mea sanatate sentimentala cu organul in partea corpului de la mana cu care nu scriu cu stiloul, sa ...sa ce? poate o sa treaca. sau poate o sa se intample. Ceva.


2 comentarii:

3xpirat_Invit spunea...

1. Pai nu....doar stiu perfect locul in care statea. si daca-i asa, as prefera sa nu-i dau barba jos :D
2. cine e Zb si cine e Dinu?
3. Stii de cate ori am citit fraza cu partea corpului de la mana pana am reusit sa descalcesc? :)))) Plus facut desenul mental!

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Zob (greseala de tipar lasata intentionat) si Dinu e unul din cavalerii de onoare.
Stiu.e un loc ascuns, partea cu mana. asa trebuia sa fie de la inceput.
Barba tu niciodata n-o s-o treci la "fara" in preferinte