2 noiembrie 2008

omleta si spanac cu usturoi

In topul celor mai bine vandute parfumuri la Sephora, Acqua di Gio e pe locul doi.....dar eu astazi te-am vrut pe tine, si am vrut sa te simt acolo....te-am tinut ziua intreaga la incheietura. pentru prima oara primul, in dimineata asta! imi urasc instabilitatea duplicitara...sau cum sa-i spunem, care ma loveste cand mi-e lumea mai draga....mi-am gasit momentul perfect sa te vreau! trebuie sa fi fost revelatia absinthului....
Pentru prima oara dupa noaptea geroasa :D de miercuri, pot sa stau in boxerii alb-roz , aleluia!
O sa fie Melendi, avem miros de mere si scortisoara si culori multe.....multe! chibrituri nu exista, nici pringles mici, dar e ceai de zmeura cu hibiscus. si bluza de noapte e XL.



Si mai avem ceva.............

iar asta o sa fie pentru noi, draga Prietena.....pentru ca stim cum e nebunia... pentru ca we are it....si stim ce a zis kung fu panda. si ceva imi spune, total aiurea, ca vor fi acolo dupa ce ajungem la 10......

Niciun comentariu: