9 noiembrie 2008

nu stiu ce ora era. obloanele erau trase si eu imi trageam plapuma de pe fata ca sa fiu mai aproape de a lui.m-a ajutat


"My heart is beating a thousand beats a minute...my brain feels like it's on fire...I'm sure that my wings are going to fall off any second! And to make it worse...I'm standing on these moving purple fingers while there is molten lava bubbling up below!"


Aceasta este cea mai buna poza pe care am gasit-o. Cea mai fotogenica descriere a heartbeat-ului. Si cea mea adevarata realitate a sentimentului.
Brusc (cand am vazut scena in film) mi-am adus aminte cum in noaptea aia am zis: "Iti simt inima cum bate." Si a inteles de ce radeam tacut, cam cat un zambet, da mai mult. Batea tare. Tare de tot. Si mi-a placut. Asa cum imi place cand mi se zbate ochiul stang. E semn bun, fata de dreptul, pe care m-am invatat sa-l ignor si trece.

3 comentarii:

3xpirat_Invit spunea...

Ce film?....e tare, doar ca musca aia ma putzin sperie....in rest, in vine in cap "Pentru inimi" a lui Suie :)

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Culoarea minciunii - era pe TVR1, cu Hopkins si Nicole Kidman si un baiat dragutz. si m-am uitat exact cand era scena asta: ea lipita de el, ii zice cu-un zambet: ce chestie, inima iti bate tare." exact asa. perfect a fost, desigur, draga Prietena

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Da, musca si pe mine m-a infricosat putin..dar e din categoria mizerifactie, cu accent pe originea ultimep parti a cuvantului:D