21 noiembrie 2008

milan kundera e ceh


Vreau internet la kil, dar nu o fereastra care dă …spre un zid…si nici un sifonier minuscul.
Xavi Potter-Roig parea k nu se mai opreste nici macar sa inspire si paginile se umpleau d la sine… sau cum pot sa treaca 4 ore fara sa-ti dai seama.

Mini-bar de sushi (nu giratorio, promisiunea e pentru tine, si pentru tine o păstrez, am zis!), o caipirinha cocotata pe colt, el schitand timid sa-mi prinda genunchii intre ai lui….adulmec pe neasteptate acqua di gio si conversatia ma pierde….dar le-am adunat pe toate, ca sa fie clar ca trebuie sa ramana clar: si da-i cu ciavi, da-i cu panda, da-i cu standarde, da-i cu independenta, ….da-i ocheade cu pustiul scandinav invaluit in acqua di gio….da-i cu…si prietena ta ce lucreaza la voi in tara? …ta-raaaa. Si peste toate sa mi se raspunda cu un inocent: si sambata in razzmatazz ce a fost? (si eu speram ca numai o femeie ar pune intrebari din astea!) Ermmmm…..pai vezi tu, sambata…..sambata…(ce-i clar e ca a doua oara scuza betiei ar fi fost chiar absurda) deci sambata eu nu o vad clar…lalalalaaaaa….dupa care mi se atrage atentia ca de cinci fraze incoace nu am raspuns absolut nimic, desi am vorbit cu multa convingere…(ergo, daca am ramas cu macar trei lucruri bune din facultate, asta e unul dintre ele, hahahahah).
Primul telefon. dupa o saptamana si o zi. fix. Cumva sovaielnic, pe undeva spunand, pe dupa cuvinte, ca i-a fost dor de mine…(grrrrrr!!!! si mie mi-a fost dor de tine, bezmetic ce esti!) si am stiut ca o sa faci asta, cam pe cand vei fi calculat tu ca s-a stins furia, ca durerea nu mai fumega. Dar no sir, inca nu-i timpul, inca nu o sa te las sa vezi ca de vreo doua zile mi-am dat seama ca da, vom putea fi prieteni, ca pasiunea aia e de buna vreme doar o amintire foarte draga, ca da, in noaptea aia a fost orgoliu, ca da, nu ma mai bantuie si nu ma mai dor flash-urile alea…ca, da, Draga Prietena, ai spus-o bine, nu pentru el plangeam in urma cu o saptamana si o zi la 4 dimineata… asa ca i-am comunicat la repezeala ca fac bine si trebuie sa fug la facu, deci conversatia trebuie sa se incheie acolo. Pentru ca te cunosc suficient, cum am ajuns sa il cunosc si pe bezmeticul celalat, la momentul critic club A, o sa intind coarda exact pana unde trebuie si o sa te las sa te mai milogesti un zmoc, si stiu ca o s-o faci. Cat trebuie, pentru ca I’m a heartless bitch, muhahhahaha!....ba nu, pentru ca mi-e drag de tine dar o meriti.

Si ca sa putem sa call it a day…. (end uat a dei!)….in noaptea asta beculetele luminoase indicau un alt numar, pe o cu totul alta straduta, dupa un an de mult trecut! Iar el a stiut ca eram eu, si a stiut ca mi-a servit drept taxi-ghid personal la patru dimineata. Intr-un sfarsit de vara

2 comentarii:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Mi=e dor de noi si sunt fericita incredibil ca vin.
Imi vine sa tin bratele deschise. le am de fapt.
Sunt fericita pentru ca imi dau seama ca sunt fericita ca etsi bine, ca te inteleg si ca stiu ce vrei sa zici, chiar si numai din povesti. Locul asta bloguit chiar e o casa.a noastra.
si in seara asta o sa adorm cu lacrimi de bucurie, sau cel putin nu cu lacrimile obisnuite
p.s: ioana e f convinsa ca vrea viena, cu prietena ei. bilete de avion urca la pret aproape de 200 si cazare gasim cu 40 de persoana

3xpirat_Invit spunea...

precizare: xavi potter e prof, am avut senzatia ca am creat o confuzie :D
si daaaaaaaaaa deschise le tin si eu! si lista e pregatita.
p.S. imi place ca bagam chestii administrative pe blog :))) apropo de asta, o cunostinta comuna o sa si-o ia....rezulta k nu mai are seinfeld, dar stie sa se smiorcaie dupa tricou cu Joker