19 noiembrie 2008

am dat dintr-o nesimtire-ntr-alta


Era sa uit sa public micul meu sondaj. Chiar daca la un nivel micro, de fapt, un fel de micro al nivelului micro..in fine, e sondajul meu, printre baietii mei.
Rezultat: 100%.
Trei din trei aleg zmeuricile. Le prefera afinelor. A, plus unul din alt departament si un roman trait in Cipru si educat mai nou in Anglia. La ultimul chiar nu ma asteptam..sincer.
Incredibil, zmeuricile au invins. Iti vine sa crezi, draga Prietena? Pana si eu am simtit nevoia de zmeurici, nu am putut ramane numai in afine.Diversitatea e buna. Nu ai cum sa experimentezi suprasaturatia, daca faci rotatie printre gusturi.Ca la giratoria sushi. Vezi ca it's a long time promise...

2 comentarii:

3xpirat_Invit spunea...

ermmm.....nush daca se pune, da´si eu aleg tot zmeuricile..si btw, celelalte cred ca sunt mure, ca sunt grupate, afinele vin packed cate una singura :)))))

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Daaaaa!!!! de cand ma chinui sa-mi dau seama cum se numesc murele!!! incredibil.
multumesc, draga Prietena.
inca o data am probat: afinele trebuie sa aiba un loc aparte. punct.