18 noiembrie 2008

holy night. wish to see the guiding stars. blasphemy


Era 4?14 a.m. Si deezer-ul cauta in acelasi timp in care un twitter muzical blipuia When your mind's made up.
Fara poezie. Nu iese. Pentru ca e o durere pe care nu o inteleg. Nu o explic. Mi-e frica sa ma gandesc ce inseamna.
Fara ipocrizie. M-am indragostit. Nu stiu cat de preaPur, dar in mod sigur cel mai putin preMatur (ha! vroiam sa zic preaMatur, da uite ca inca o data din greseala iese advarul).
Sa stai pe covor in fata unor difuzoare de laptop ascultand muzica si nestiind de unde vin atatea lacrimi. veneau intruna. mi-au invadat si nas, si obraji, si urechi, si gat. Erau pe varful nasului picaturi sarate sarate - m/am trezit cu ele lipite de obraji a doua zi dimineata. Nu e nimic poetic in asta. Probabil ca as prefera sa fiu iubita in loc sa iubesc asa, aiurea..asa cum si sunt dealtfel. Da, cam anapoda.
Da, draga Prietena, cam suferim. Ciudata afacere..parca am incheiat contract cu durerea zilele astea..sau poate..cine stie? E ciudat sa inveti sa iubesti pe abecedarul asta. Credeam ca o sa fie mai frumos. Si ca n-o sa pot dormi noaptea din cu totul alte raisoane. Sa ne logodim, iubito, sus, la mama..cui? a lui, da...stii ca nu ma faci sa vorbesc urat.

p.s.: 3xpirat, lasa word-ul ala si baga-ti retea si tu, ce-i asta? Nu vezi, daca nu platesti..nu primesti nimic. doar prietenii buni si vechi ca lynksis-ul, da roman ca el mai rar gasesti...

Niciun comentariu: