1 iunie 2010

cu titlu incoerent..... adica fără

păi n-are titlu, dar e de Ziua Copilului: la mulți ani să fie, Dragă Prietenă!!!!! să răsfățăm zic azi copilul.... doream foarte tare această poză.... să fie cu ciocolată și cu buline zic :) anul trecut mâncam înghețată și săream șotronul, acum doi ani trimiteam primul sms. și se dezlănțuia nebunia... iar anul ăsta ce. cant veit tu discover! :D
e a treia oară în ultima săptămână când plec să vagabondez: rochia hipioată cu toate florile pe ea și-a reintrat în drepturi, înseamnă că a venit vara! these streets will make you feel brand new... pe urmă i never meant to hurt you... i never meant to lie, so this is goodbye. au curs foarte multe lacrimi pe plajă, nu mai văzusem de mult un cer atât de frumos și îmi era dor de vamă. doar cerul îl mai vedeam... moby. so this is goodbye. porcelain. singura care mă ajuta să adorm în perioada aia, singura care a putut lăsa lacrimile să curgă acum.
tot pe plajă am simțit că am chef să scriu din nou... și am scris exact cum vedeam în minte, acolo am pus: sand on my lips. back then i would listen to you play the guitar on the sofa... sublime. sun under my skin. exact așa a fost duminică. n-am înțeles nici eu prea multe din tot ce s-a întamplat în ultima săptămână. cred că aveam mai demult o discuție legată de orgoliul care mă duce la pierzanie... toate amintirile astea din senin au fost dezgropate doar de trei propoziții: a treia era - m-am înșelat... deci nu am fost eu, a fost din greșeală. Asta m-a durut! nu avea cum să se fi înșelat! că eu sunt eu. dar suferința asta trebuia să se ardă, pentru că la timpul ei s-a consumat doar în panică... nu a avut când altfel. e ciudat cum si-a ales momentul totuși!
încă unul care a avut loc aici, deși povestea nu era nici despre el.
STOOOOOOOP!
povestea este despre noi, Dragă Prietenă! am avut nevoie de îmbrățișări și de vorbit, dar te-am simțit lângă mine. să se întâmple lucruri bune, simt că am energie!
"early in the mornin'....rising to the street....light me up that cigarette.." hugzzzzzzzz! e 1 iunieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! vom fi din nou nebune ;)

Niciun comentariu: