14 iunie 2010

we're still here. i'm not walking

e prima oară când embed-uiesc un youtube pe blog... încă nu știu dacă îmi place sau nu, dar altfel nu s-ar fi lăsat postat și îl voiam... e pentru toți care nu au știut să prindă momentul potrivit... și pentru toate secundele în care ne-am imaginat cum o să se întâmple... sau în care am simțit că plutește în aer.... și pentru noaptea în care doar m-a condus până la gard.. pentru plapuma galbenă. pentru tenișii roșii de pe hol. și atât. play! noapte buna


5 comentarii:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Pentru "ce-ul?" de pe gard, dintr-o seara dintr-o vara dubioasa.

Sa bem pentru asta, Draga Prietena!

3xpirat_Invit spunea...

pentru toate astea si inca pentru ceva: pentru ca stia(u) sa se joace! :)

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

incredibil ce stiu sa se joace. dar mai ieri am auzit ca si ei isi mai prind urechile si nu stiu ce e de facut. si ca si ei simt. dar inca nu cred. dar asa as vrea sa cred...numai ca I should know better than that!

Draga Prietena, sa-mi ierti toate judecatile pe care le-am facut nevrandu-ti raul, ci binele, dar nestiind cum e sa fii atat de rupt in doua

3xpirat_Invit spunea...

nu te iert că nu am pentru ce, iar tu nu ai pentru ce să o ceri! eu știu că nu erau judecăți, și nici nu le luam așa, veneau când trebuie și mă ajutau să mențin totuși cursul :)
Și nu știu dacă e bine sau nu că acum știi ce înseamnă să fii rupt în două.... pentru că doare urât și te chinuie, dar pe de altă parte te ajută să înveți lucruri despre tine.
E o experiență căreia poate, cine știe, acum nu-i pătrundem rostul dar vom ajunge, cu timpul, să i-l descifrăm. Sper!

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Dragă Prietenăăăă, aşa îmi doresc să fie adevărate vorbele alea cu rostul. Probabil pe principiul ce nu te omoară...., dar asta e o zicală care aici, în colţul ăsta, nu e destul de frumoasă ca să îşi găsească locul.

Nici eu nu ştiu. Încerc să stau limpede, dar ştii că e doar o minciună. Nu am cum să o fac. Aseară, în multele sms-uri schimbate, mi-a spus că învăţăm împreună şi eu m-am îndoit şi i-am spus şi lui. I-am spus că nu văd cum. El a zis că ştie că pe partea lui e mai greu, dar va încerca. Să încercăm.

O să mă străduiesc să nu cred în cuvintele lui. E greu, dar tare o să încerc. Şi aici am nevoie de ajutorul tău.
Şi acasă e cineva pe care totuşi îl iubesc.