11 septembrie 2008

Si baiat, si cu masina


Anul viitor, sutienul va cadea. Dar numai pentru asta. Si doar pentru un moment. Momentul de slabiciune. Poate prea lung. Suficient. 600 milioane de ani sa ne mutam.

Sa-i iei apararea. Are nevoie. El a incercat. Ce sa faci? Poate nu era anotimpul potrivit. Ca in noaptea aia. O data, de doua, de trei, de patru....Imi pare rau. Sa nu iti para. Am zis eu ceva? Incercam. Si-asa nu am termen de comparatie. Nu ai cum sa pici mai jos de primul. Extrasafe. Incredere? Da. Si asta. Era timpul. La mine era potrivit. Doamna, eu v-am vorbit frumos. Acum chiar ca m-ati enervat!?! Barbat adevarat. Pana si bezeaua a platit-o. Nu m-a facut de ras.

A baut Limo. 15 septembrie. Bem oricum. Hard Rock. pentru prima oara afara din capul meu, ca mi-a spetit pieptul. Auzi? Cred ca mi-era frica. Tie de tine, mie de mine.

Multumesc pentru intalnirea de miercuri noapte. Si ca stii exact unde stau. Era casa urata in fata.

Niciun comentariu: