28 septembrie 2008

clap


10 minute:27 de secunde. Pe YouTube.
5ore:11minute dupa ora 12. 3 episoade si o incercare de BSPlayer ratata. Nu stiu sa cumpar free.
O minunata zi pentru sine. Grozav! E minunat sa mergi pe strada, sa-ti iei latte-ul... Stop.
You know that? Eu nu. Noaptea perfecta e in alta noapte. Pasarea rara...te bucuri de ea cand nu te astepti. Ba nu. Cand n-o mai planuiesti. E simplu. Fericirea e simpla. Si vorbitul despre ea penibil. Filozofia. Ha ha ha
Lucky respectiv. Nou. E nou pentru mine. In poseta a incaput sticluta. Sticluta incapuse mai devreme in pahar. Am incaput amandoi in taxi. Si fiecare in pat. ul lui.
0 ore:38 de minute inainte sa sune alarma. Nu o dezactivez. O aman. Let go. Hmm..dubios; eu let go mai usor la oameni, la sentimente, dar nu la alarme de telefon. Faberge. Si tigani. Pandantivul meu care trebuia sa aiba un post, adica articol pe blog, intreg dedicat. Intr-o lume ideala care sa fi avut semnatura mea, da, as fi scris un articol numai despre cat de incredibil e sentimentul de a tine in mana un simbol al tau, un ceva ce iti apartine: e al tau, ca un inceput, si mai treci degetele libere ale mainii peste el, ca peste un talisman, sa te asiguri ca e inceputul unui nou noroc.
Totul e noroc. Norocul e simplu. Nu il vedem mereu. Dar e acolo. Mai devreme sau mai tarziu. Niciodata mai mult sau mai putin. Nicicum intr-un fel sau altul.
Si nu e penibil. Plimba-te toata noaptea, du-te si sterge-te de la master si pleaca. De ce trebuie sa semanam? Sa vina perechea mea, nepotrivitul mai potrivit decat toti altii pentru ca e. Si arde.
p.s.: degeaba avem material pentru adulti, ca nu ne lasa sa publicam nici fumurile lynksis-ul. Am uitat: esti fata desteapta. M=ai prins. Clar, poanta cu ardeleni inceti e demult fumata. Blanc de blanc.

Niciun comentariu: