13 septembrie 2008

miros de duş făcut în pripă


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sunt nebunăăăăăăăăăăăăă!!!!!
.....oare cât timp să fi trecut? azi kiar am simţit nevoia să o strig din tot sufletul, ca pe vremuri......
7 dimineaţa...kkt, e ceva cu ora asta! :D Mecul din militari - două cafele cu lapte vă rog...cum adică într-un singur pahar? păi le turnaţi într-un pahar din acela imens...Hmmm...ok. O nebună în cămaşă bărbătească, laaargă, dungi albastre şi albe...şi tocuri... Simt k am privirea...igzectli, Privirea! şi rânjetul imeeeeens. ce să fac. am pus încă un pai în paharul unei doamne. ups, scuze!

A1. O să plouă, guerilla şi 150 la oră. .."nimic în lume nu mă opreşteeeee să urlu tare: sunt fericiiiiiiiiiiiiiit!" Chirilă, de când nu am mai simţit k melodia asta e mea! doar 18 ani. în dimineaţa asta da! daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. am urlat cu geamurile deschise. 150..sau hai, 5..... Şi fără întrebări, fără analiză...nimiiiic. doar respir. doar cânt. doar trăiesc.
Îţi dau oriceeee pentru o gumă cu pepene. o să aşteptăm, dar nu cred k se poate muri dintr-o băşică. şi nici din cotul ăla julit. U hero! Urc să-i las liptonul. Neah, cum să fi violat intimitatea lui Sandu, de unde dreq scoţi ideile astea? da măh, o să fii the perfect junkie, doar las-o să crească tu. trei pachete?!?!?!?! şi nici urmă de lichid în ele. La toate semafoarele pe galben. Toate (unul a fost kiar roşu, să nu mai spui :D)... ce-i cu noaptea asta? o proastă, cică mi l-a filat...."eşti nebună, tu! Ţi-ai luat asemenea cămaşă mişto să dormi în ea?" Am un încărcător mic de nokia.
converşii roşii pe hol... ce? exact.

Un comentariu:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

ultima parte am pierdut-o. s-a intamplat ceva in vama in noaptea aia. unde am plecat, sau ce s-a rupt? pactul...are ceva din piticul de la Roma...?
p.s.:nu uita ca tin la tine.