10 aprilie 2009

nu are titlu, pentru ca nu este un post

Acesta nu este un post. Pentru ca m-am hotarat ca nu sunt in stare sa fac un post coerent in acest moment. Pentru ca daca as scrie un post, m-ar ajuta sa trec rpin ceea ce nu stiu exact sa definesc ca trec. Pentru ca nu sunt sigura ca vreau sa trec. Pentru ca nu stiu peste ce sa trec.
Nic nu doare, nici nu rade. Nici nu plange tare tare, dar nici nu sta pe loc - o cam ia la vale.
E foarte nou, si mie o sa imi ia ceva mai mult sa ma obisnuiesc: sa decsopar, sa invat, sa accept, pentru ca sunt conservatoare sau incapatanata. Pentru ca nu m-am hotarat exact care dintre cele doua sunt. Sau poate ambele.
Se platesc toate. Sau toate au un pret. Sau sunt eu ciudata si dubioasa.
Si totusi, am incredere in mine. Nimeni nu stie mai bine ca mine ca pot orice si de toate.
Inclusiv sa exagerez lucrurile si sa fiu constienta perfect de asta.
Si acesta poate este un post cat negru sub unghie, pentru ca atata mi-a ajutat si mie starea. Tot singura am facut-o si pe asta.:)
p.s.: da, stiu ca titlul "nu are titlu..." tot titlu se numeste ca este. sunt capabila de multa auto-evaluare si excesiva analiza de sine si a oamenilor din jur. accent pe excesiva, care duce la neinteleasa

Niciun comentariu: