25 aprilie 2009

dacă cineva vrea ceva cu tine... atunci înseamnă că vrea


....sau, după cum înțelept spunea bunul amic ciavi, dacă ceva trebuie să se-ntâmple, se va întâmpla de la sine!

și-atunci de ce nu am răbdare, de ce nu mai pot răspunde la un vreau să fiu acolo cu tine sau la o îmbrățișare...cam fără sens fraza asta din urmă....se referea la întoarcerea mea la zilele de dinainte, momentan dificilă și nu lipsită de confuzie...e grele.

și mi se face frică și de ce nu am răbdare. mi se face întuneric și ceață, aș vrea să rămână la fel mereu de intense momentele alea și strigătele din montagne russe, și râsetele idioate de la coborâre....și tot. dar simt că o să ne îndepărtăm iar și va trebui să construim mereu de la capăt și mi-e frică. fără să știu de ce.

când cineva te așteaptă acolo, te strecori lângă el și adormi liniștit. când nu, bei sangria singur în bucătarie și fierbi ficat. de pui și de miel la două noaptea.

girafa nu are încă nume.

și când te gândești că nici nu făcea parte din povestea asta...!

3 comentarii:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

este 3:00 A.M., draga prietena - ora la care scriai adica.
da, nici macar nu era in povestea asta. a ajuns povestea principala. mai exista ceva in afara lui in povestile tale in ultima vreme? il vrei pe el si ti-e frica sa nu il pierzi sau ca nu este al tau?

3xpirat_Invit spunea...

mai egzixta povesti despre gratare, o petrecere absolut geniala de 12 ore si o duminica ploioasa cu chai latte.
si pe urma a sunat de trei ori si ma uitam la telefon si nu stiam de ce nu raspund....si n-am raspuns nici acum.
putin din amandoua, ca inca nu e suficient de "al meu" si ca o sa se piarda si farama asta din ce e acum. iar io as vrea sa fie acolo

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Nu stiu nici eu de ce nu ai raspuns. probabil de frica sa nu fie un telefon "mecanic", de frica s anu pierzi jucausenia ce a fost atat de incredibil de naturala.
dar data viitoare raspunde. sau , si mai bine, suna tu.asa o sa incepi cat de jucaus vrei tu discutia.
faci cum simti, dar sa stii ca lucrurile se pierd si cand le lasi tu sa se piarda, nu neaparat de la sine. cand e de la sine, nu ai ce face - dar acum nu e cazul. acum e la tine in teren mingea.