15 decembrie 2008

eu in ce dorm? randul tau la cu sosete


I-am scris ceva pe mess. Nici macar nu a raspuns. Putea sa se oboseasca macar atat. Fratele lui imi vorbeste mai mult si mai cu multa caldura.
Si totusi.."erati draguti..atat de draguti impreuna de dimineata incat imi venea sa va fac o poza..dar am zis ca e prea mult"...asta ma face sa nu pot trece peste. asta si privirile. si nebunia mea nebuna. si faptul ca incep sa ma gandesc ca poate si eu sunt dificila. dar nici el nu se lasa mai prejos, trebuie sa spun.
Versurile lui Nichita Stanescu sunt minunate. Multumesc, Geo. Si daca ajungi sa citesti, da, m-ai facut emo mai des decat imi era obisnuinta. Si eu nu sunt asa..sau sunt, dar nu ASA.
Ciudata treaba dorinta asta. De ce le facem si cand nu suntem beti? ne jucam cu degete, cu fete, cu maini, cu imbratisari. te joci cu mine. pana si eu ma joc cu mine, de ce n-ai face-o si tu daca vezi ca e permis.
E complicat. "Cand e asa frumos, mereu e foarte greu si complicat." astea pentru mine sunt incurajari. Iti vine sa crezi ca exista incurajari de prelungire a agoniei?:)) . si ca eu pot sa vorbesc foarte urat in alte limbi, dar nu pot sa injur in romana? stiu ca vrei sa ma faci sa zic prostii, dar nu ti-ar placea sa o fac. Eu asa cred, da.

Niciun comentariu: