26 decembrie 2008

Martipan si vin rosu


...Craciun fericit, Draga Prietena!!! Si tuturor cititorilor nostri, stralucire nebuna in ochi si la multe cadouri frumoase :D
Ieri dimineata, cand am mancat cornulete si am baut vin rosu pe covor, a lipsit doar zapada...desi in fiecare minut ma asteptam sa ma surprinda si sa o gasesc acolo. Si imi doresc in continuare sa fiu aici cand o sa apara, si sa fie noapte, iar eu cu lumina stinsa si ochiul ciulit pe geam, s-o vad alergand nebuna in jurul hornurilor din curtile vecine... ca pe vremurile cand aveam cativa ani.

De Ajunul asta cred ca mi-au lipsit mai mult ca niciodata doi oameni foarte dragi care pentru mine erau caldura, bucurie multa, erau....ei ....Si orele alea pe inserat in asteptarea Mosului. Le vreau inapoi. si trezitul aproape de pranz, cu umbre de foc jucaus rasfrangandu-se pe tavanul de lemn, miros de ger si colindatori la geam. si-o cana cu lapte si paine cu unt.

Sa ne-ajunga bucuria, Draga Prietena, si linistea frumoasa de care avem nevoie, si sa avem aproape oamenii care ne iubesc (categoria familie) si pe aia care merita sa ne aiba (categoria ne-familie :))) si pe care ii vrem. Vad ca momentan n-au fost sub brad...dar poate s-au ratacit un pic pe drum si apar...zic.


Si ca sa nu trec muuuult prea mult spre mooshy-wooshy, te-anunt ca am primit cadou de la distanta inca o sticla din uimitorul Knebep, hahahaha, exclusively for me...mi-au aratat-o astazi. De pe frontul celalalt, tacere de atunci....probabil e vreo lege de tip Murphy care zice "aia care sunt la zapada nu mai dau semne". da' io voiam sa dea. Afurisitu'!

Un comentariu:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

Dupa multa vreme, am deschis acum casa noastra (aka olivivlan)si am dat peste o poveste. Minunata poveste, draga Prietena!Frumoasa frumoasa frumoasa de tot. Si iti multumesc.
p.s.: aaaaaaaaa, stiu...mi-am adus amint ce e cu knebep-ul...hahahaha. nu e decta absolut pe lume, stiu..dar intentia unora si caldura lor compenseaza oarecum diferenta incalificabila intre absolt si un..o..knebep:)