25 martie 2009

zice ca are un ingredient nestiut de nimeni


yeah baby! o să cumpăr un borcan cu dulce de leche am hotărât. a fost atât de homy pe seară, toți în jurul clătitelor aburinde, cu Jack Johnson și cu dumneata în ferestruică. (ți-am dedicat-o pe prima, să știi)
...am o fugă de idei de nedescris, deschid o groază de tab-uri și nu mai știu ce căutam de la una la alta...să-i spunem frumos "efervescență intelectuală" domnule. și planul meu decurge lin și -în linii mari - neabătut de la mărețele scopuri, am reușit să încep și o agenduță și am descoperit că sunt o mare anti-minitehnicus în mod involuntar...cu toate că, de exemplu, Rememberthemilk e o găselniță care m-a încântat din prima, listele parcă se fac mai bine tot cu pixul girăfutză pe Toffy & Joy :D
.....ashea! și ce e porcăria asta total neermetică, ce fac eu aici? dacă e reînviorare, hai s-o fac frumos!
în episodul următor

Niciun comentariu: