27 ianuarie 2009

petalele rosii au gust mai bun


Buna dimineata cu soare, Draga Prietena!(aici inca nu a rasarit, but anyway:D) si primul post pe douamiinouaaa (noua noua nouaaaa), dupa haaaat o luna. Sa fie intr-un ceas bun si in noua era luminoasa prevestita de dumneata.

Insomnie crunta ma chinuie. lamai cu miere, portocale, ceai de mere si un spray de gat nenorocit cu aroma neidentificabila...rezulta ca era de ananas cica. Si am decretat ca petcumarian iz mai hirou. dupa care m-am gandit la muuuulti dintre oamenii de care mi-e drag, si mi-e dor, si la omul care scrie discursurile lui obama...si la johnny bravo, la lalalalari si la „in centru!”, la noaptea in care am venit amandoi tiptil in sus pe scari si era toamna iar eu eram in pantaloni scurti si pulover, la roventa-frumusani, la mesajul in care mi-a dat dezlegare sa plec in vama.

Si la mai ce? ca au trecut doi ani de cand s-a savarsit treaba iar ea e prima care apare la avatar in atata timp, si am fost mandra ca e cum trebuie. si la cum te poti imparti intre doi oameni, dar te-ar durea sa-i imparti pentru ca tu esti tu si ma mai bantuie uneori cum ma invartea in brate in mijlocul strazii si cantam. Si e sapte dimineata la mine....cu siguranta e ceva cu ora asta, si cum o fi sa-l asculti pe chirila intr-o alta limba si sa nu pricepi o iota, dar sa vezi cum ii apare o lacrima ca „ai fost un mare, mare fraier” si sa intelegi tot. si de ce uneori.....de ce uneori. internet explorer cannot display the web page you requested

Un comentariu:

Prea-Matura și Prea-Purul spunea...

M-am gandit ca poate nu se intelege: prima parte din ceea ce am scris astazi este comentariu la ceea ce ai scris tu aici, ca un multumesc:).
Cand si-or da seama de fraieritudinea atitudinii lor, fraieritudine dealtfel simpatica si sarmanta si involuntara la ei acolo, in cartelul de bajeti, dar la noi...pe cuvant ca se traduce in alte sentimente:D