28 ianuarie 2009

i don't wanna grow up de ziua lui, observatie din exterior


Da.
este ce puteam citi mai bun de dimineata...mai bun chiar decat un croissant cu caffe lapte..mmm, desi ar fi o combinatie excelenta toate, la o cafe de flore made in Paris..deci DA. Si la orele 16:00 ale dupa-amiezii (ma indoiesc ca va rasari soarele..ad literam vorbind, pe cer astazi in Bucuresti) iti voi putea multumi de la draga Prietena la draga Prietena .

Si
am mai auzit ceva frumos astazi, da frumos asa, de imi vine sa zambesc si sa ii dau un mesaj celui care a spus "As fi vrut sa o conduc... dar... erau masinile pe avarii... " e marturisirea unui necunoscut cu singurul Mini verde-inchis cu dungi albe din Bucuresti, marturisire facuta aproape de orele doua ale diminetii, in timp ce traversa strada alaturi de o ardeleanca draguta si in timp ce se uita dupa cum ma grabeam sa ajung la masinile pe avarii:). Atunci nu mai conta asa mult ca baiatul fara nume de cod pe blog era in bratele cartieristei (urat, pentru ca nu vine de la Cartier..de la Ioana citire:)).
La naiba, ca aseara a contat! mai mai sa zgarie norii nebunia mea. Pentru ca nici eu, draga Prietena, nu ma pot imparti la mai mult de Unul. Nenorocita treaba. nu putea sa fie Unul al Meu?

si viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Vino!

Niciun comentariu: