29 septembrie 2015

Astăzi e ziua ta

Normal, știi că e ziua ta.
Dar eu am vrut să subliniez. Mai mult pentru mine, așa e. Pentru că acum doi ani am uitat că pe 29 e ziua ta. Și m-am supărat foarte rău pe mine pentru asta. Și am sperat că o să mă ierți. Desigur, tu cred că m-ai iertat, pentru că tu ești D.P..
Au trecu niște ani de când ne-am văzut prima oară. A trecut parcă multă vreme de când mă duceai la clasele tale de catalană prin spate pe la Magheru, pe acolo. Și e ceva timp de când am avut accidentul ăla și-am ascuns mașina, în timp ce-ai tăi ne sunau înnebuniți și nu dormiseră toată noaptea. 
De atunci și până acum, s-au schimbat multe. Pare că spun numai lucruri evidente, dar, parcă atunci când le spun, devin reale. Și amintirile și trecerea timpului.
S-au schimbat multe, chiar și noi. Dar noi, una față de altă, parcă nu. Ceva sau cineva ne-a ajutat să creștem, dar să nu ne îndepărtăm. Nu știu exact ce ne leagă. Mă gândesc că poate e o iubire adevărată.

 

Nu știu ce faci acum, însă, dacă ai un pic de timp, mi-ar plăcea să asculți melodia asta veche.
https://www.youtube.com/watch?v=z4nhDtkzhRg
Eu o să o ascult o mare parte din zi, că-mi dă o stare de ploaie care cade ca să facă bine și bomboane de ciocolată cu mentă. Am schimbat cafeaua cu lapte cu un ceai cu lapte. Ăsta micul de s-a cuibărit la mine aici nu e amator de cafea, dar iubește ceaiul. Așa că scuză-mi schimbarea - nu e trădare, e doar o diversificare.



Nu știu exact când s-au întâmplat toate lucrurile în viața noastră. Când ai plecat în Barcelona, când ai călătorit mult, când m-am căsătorit cu singurul care apărea cu numele pe blogul nostru mic, când am intrat pe calea de a deveni mamă. Nu mă simt cu nimic diferită de omul nebun care striga pe holul casei tale codul numai de noi știut. Poate că sunt doar și mai nebună. Nu te simt cu nimic diferită față de omul care dansa ca o nebună în Club A sau în Expirat. Știu că sunt detalii și moduri de a gândi sau de a face lucrurile care au evoluat, s-au mai cizelat, s-au mai maturizat probabil. Dar astea sunt detalii.
https://www.youtube.com/watch?v=dHL3JzN_z30


Îți vreau binele. Și iubirea. Și fericirea. Și, mai ales, nebunia care să te ducă acolo unde vrei tu, alături de cine simți tu. Pentru că tu știi mai bine ca oricine ce e bun și frumos pentru tine.



Și te rog să primești iubirea mea. Și un picioruș în burtă de la ăsta mic care ți-am zis că stă pe aici pe la mine, vreo nouă luni, așa ne-am înțeles. E ziua ta, D.P.. Să nu uiți. în fiecare zi e ziua ta.
Cu iubire nebună,
incurabila ta nebună D.P.

Niciun comentariu: