9 mai 2009

sweet heart, bitter heart



first day at the races. bășici în talpă. reminds me of Rome.
când mai erau cinci minute, fluturarea aia a cortinei pe care andré louis nu o are. fluturii mei personali. când mai era unul....când trecuseră zece și alte douăzeci...și mai erau cinci, cu o clara de care nu te puteai atinge. cadranul bărbătesc al lui cartier, pe el nu a vărsat nimeni bere.
pe urmă ai fost tu. "atât, dragă Prietenă" și semnele de exclamare. și revărsarea mea nebunească și minunată de fluturi. pe urmă ați fost amândouă. daaaaa aș fi încremenit cu obrajii calzi și ochii arzând. da. și flash-uri și flash-uri și flash-uri, mi-e dor de converșii albaștri și de grădina neștiută de lângă strada Licurg...
"mi-a zis: scumpule!"
i'm living my own personal meaningless little tragedy
dup-aia s-a făcut liniște.
mi-e teamă de omul ciudat și rău și mi-e teamă că se va întoarce pentru că.......nu o să mai fie nimic. și atât

Niciun comentariu: